Friday 10 June 2011

penyakit yang paling aku benci

haa , ni mak nak ceritaa ni nyahh ! ! haa , bangun je daripada tidur yang memang nyenyak gile lah dari dalam biik MATA *yang pergi kem johor jee tahu , haa , tetibe-2 jee aku tak ada suara , then batuk-batuk macam orang separuh mati , entah macam ape entah , nak kata dah nak mati , belum lagi .. pelik-2 jee penyakit ni kann , dah sampai rumah punn aku still sakit lagi , batuk aku makin lama makin teruk duhh , macam bunyi ekzoz motor suzuki hayabusa  ! *hee promote motor abang aku lah tuu .mama aku pun marah-marah aku , dia suruh aku makan ubat bagai . sebab die kata mengganggu orang lain dalam family ni nak hidup tenang ? *ape motif ? -,-
ape pun , mama aku memang marah gile . lastly dah lebih seminggu aku batuk macam ni , siap tak boleh tidur malamnye. mama aku bawak aku pergi ke klinik kita , wahhwahh nama diee , pehh !! doktor tu check-check aku , die kata aku ade penyakit radang !! WTF mann ! ! aku mula-2 blurr , then doktor tu kata aku kene makan ubat-2 tu ini ape alah entah , tapi until now aku tak baik-2 jugak , so mama aku decide , maybe next week aku akan pergi hospital kuala lumpur , soo doakan aku yee , ALHAMDULLILAH :)





p/s : i <3 ALLAH 

No comments:

Post a Comment