Friday 10 June 2011

FACEBOOK


haa , ni lah facebook aku . tak ade yang syok punn kan ? mestilah ,aku tak HOT macam anda. aku ape je yang ada kann . haih , facebook lah tempat aku boleh communicate dengan kawan-kawan , find a new friend , make a deal , meet some plans , find a boyfriend , and finally the ENEMY  , haih . mestike ade enemy ? aku muak dengar nama ni . tapi aku tahu setiap manusia ade naluri dan gerak hati sendiri , mempunyai ape yang die mahukan dan die tidak inginkan . tapi perluke kite sampai menyimpan dendam kann ? aku tahu aku pun banyak buat salah and aku mengaku aku sendiri ade dendam ,tapi sekurang-kurangnye aku cuba berubah daripada yang positive ke yang negative kann . ALHAMDULLILAH ,ALLAH dah tunjuk aku sedikit demi sedikit jalan yang betul , insyaallah , aku akan berubah . tapi aku sendiri selalu melakukan kesilapan kann . yelah , tak ade seorang pun manusia yang boleh lari dari melakukan kesilapan dan kegagalan , so be though . alhamdullilah .

No comments:

Post a Comment