Sunday 12 June 2011

kau macam FUCK !

okay , cerite ni baru jee di ceritakan tadi dalam pukul 2.17 a.m .cerita nii di sampaikan oleh Farest Hilmi , ex aku dulu .now die soulmatee aku!! time kitorang OTP tadii , die ada cerite yang time kitorang couple dulu ada seorang minah nii buat FAKE-ACCOUNT , then die add Farest Hilmi nii . die acting yang die ni lelaki lahh kann.. die cerite dekat Farest Hilmi yang aku ni HODOH , BURUK , GEMOKK , and GIGI KUNING ? WTF ! ! hello , mulut kau memang tak pernah kena cii ke wehh ? Farest Hilmi pernah meet aku lahh wehh , tak percaya tanye die sendiri time kitorang bump into each other dekat kuala lumpur sentral okay , so please lahh perempuann , jangan nak FUCK sangat kutuk-2 orang , sampai kata dulu aku ni di asingkan dekat sekolahh tuu . aku rasa aku tahu siape kau ,yelah sampai kau cerite dekat Farest Hilmi yang aku ni perampas bf orang kann . wahh sungguh lah tak malu kau nii.. entah-entah aku rampas bf kau tak ? so WTF ?! kau kalau tak suke aku cakap depan-2 , tak payah nak susah-susah buat FAKE-ACCOUNT semata-mata nak menghina and kutuk aku . tapi kann best and beruntunglah aku , sebab semua pahala kau aku yang dapat babe , HAHA thanks <3<3 


p/s:sesiapa yang nak kutuk aku , sila-sila lah bercakap depan-2 saya okay , im waiting <3<3

No comments:

Post a Comment