Saturday 11 June 2011

kenduri pak long

semalam aku pergi lah kenduri pak long aku dekat IPOH PERAK . perjalan kitorang ni nak ke sana adalah dalam 4 jam , sebab ayah aku ni asyik-asyik stop , asyi-asyik stop , haih .. walaupun just duduk dalam kereta , tapi memang penat duhh..okay , time sampai-sampai jee dekat kenduri pak long aku ni , yang paling best ialah aku jatuh daripada kereta ! !memang lah bullshitt "£$%^&*() ! , aku pun cover lah cepat-cepat , sedara aku yang lelaki tu semua dah gelak , lepastu diorang boleh ejek aku minah bajet ayu ? memang kejam , aku pun ape lagi lawan lah mulut kann , memang geram tak terkata . 


then mama aku kata ade bende nak tolong , aku pun bangun lah nak tengok ape yang kene tolong , ecehh cehhh then tak jadi pulak sebab pakai katering , aku bukan main geram lah kan , dah datang jauh-2 tapi tak ade bende nak tolong.aku dah lah tak suke sembang dengan orang tua , nanti diorang suke nak jodoh-jodohkan aku dengan anak diorang , puihhh!!  

then dalam beberapa hours after bersembang dengan mereka nii , mama aku panggil , die kata mehh tolong hantar bunga telur , HAHA ! sumpahh seronok , dapat lah aku lari daripada reban-reban makcik-2 nii..hee , dengan pantasnye nii aku hantar bunga telur dekat atas setiap meja tetamu , yang aku benci bila ade pulak mamat-2 kampung niii bajet-2 handsome and menggatal , I HATE IT 

HAHA , then dah habis pun kitorang punye bunga telur semua , kitorang ambil peluang nak rehat dalam bilik anak pak long aku . .haha , memang penat wehh , sedara aku semua yang kecik-2 tu dah terlentang habis dah dekat atas katil nii haa   , sekali lah dengan abang aku ni haa 

ni abang aku 


dua-2 yang dekat atas tuhh sedara aku , kesian diorang . dah lah budak-2 lagi ,HAHA 

btw , pak long punye anak sulung, kak linaa , congrats okay . sorry tak dapat tangkap gambar kakak , battery camera habis then tak bawak charger . sorry <3<3 

No comments:

Post a Comment