Saturday 11 June 2011

my bff masa di camp johor and always :3

masa aku pergi kem dekat johor , aku dapat banyak pelajran semua lah , dengan survival cooking nye and moree , yang paling penting kawan-2 aku yang the best : 

 ni Aqlh Wzr . die ni budak perimbun ,aku dekat sana tidur dengan minah ni haa . sumpah best , dah lah kite satu kepala kan wehh , dengan banggenye kite lah yang datang lewat dekat kelas , yang bermasalah .asemua kite kan babe ! HAHA , sampai abg tuu kate 'ni budak dua orang nii , melekat jee mcm pakai gam gajah dahh ' HAHA , anyway kau yang terbaik babe <3<3

 ni Akmal Hadi , die ni macam ade kenangan sikit dengan aku dekat sana . aku dengan die macam couple tapi actually tak pun . die ni mengingatkan aku dengan seseorang . tapi nak buat macam mne kann , die adalah diri die , bukannye orang aku teringatkann , anyway best kawan dengan kau , lepak dengan kau <3<3
 okayy , ni akmal hadi dengan mata time kitorang lepak depan bilik mata * zariff ruslan . zarif ni busy dengan rokok die kann , haha time ni lah yang best , sebab malam tu aku di kenekan dengan budak-2 camp , diorang baling balloon air dengan simbah aku dengan 6 gayung air ! memang basah lah aku time tuu , haih -,- *kenangan . aku dengan basahnyee semua memang bengang lah , aku menangis babe , HAIH -,- 

 yang dekat atas tuu ialah mata , ataupun Zarff Rulsan , die ni lah sahabat aku hidup mati wehh !! die ni yang paling pandai jaga hati aku , die memang take care lah pasal aku time aku sakit dekat sana . die jugak lah yang settle kan pasal aku dengan akmal hadi . die lah orang yang paling aku sayaang lahh kann . kau the bst . kitorang siap tukar selipar kitorang , yang atas tuu die punye siap dengan tandatngan , tapi dekat tpi selipar , die amek aku punye yang warna purple , memang best . sampai ade seorang minah yang dekat johor tu suke dekat die and jeles cara aku ber-sahabat dengan zarif rulsan ni. tapi memang kitorang semua menyampah dengan die , anyway zariff , thanks lah sebab kau dgn yang lain dah bagi aku banyak kenangan time dekat sane , memang best , time kite overnight semua kann , memang syokk . iloveyouu <3<3 

korang semua adalah yang terbaik , jangan tinggalkan aku tau . aqlh , akmal , and zariff . nanti ingat tau janji kite nak pergi lagi ke kem tu bile-2 masa yang ada nanti kann , hope kita jumpa lagi ..

p/s : iloveyouuu <3<3 

No comments:

Post a Comment