Friday 1 July 2011

i have turn to SEVENTEEN young ladyy :D

haha,aku dah turn to seventeen pada 24/06/2011 iaitu pada hari jumaat lepas , wahh bangga babe , pagi-2 tuu aku memang bersemangat gila bangun then pergi sekolah , yang paling happy , kawan-kawan and adik-2 dah punn wishh , HAPPY BIRTHDAY KAWAN , 'HAPPY BORTHDAY SIS , LOVEYOU  ,haa , then balik jee dari sekolah terus hang , sebab nak celebrate birthday , yang paling syok , kad ATM kene telan dohh -,- , macam siall jee.but kawan-kawan aku still tak kesah , diorang yang treat aku , then sampai pukul 4 pagi kami keluar , lepak di al-andalus , shisha sampai piau ! HAHA ,then tengok facebook , my DYLAA JATTE MARTIN wish birthday aku , die orang yang PERTAMA , i sayaang you gile babi dohh , jangan tinggalkan i baby <3<3


btw, sbanarnye kisah ni panjang. tapi aku malas nak tulis , ponatt denn , haha :P

No comments:

Post a Comment