Friday 1 July 2011

bosan

aku nak post ape ekk?nak cerite pasal apeponn aku dah tak tahu dah,buntu gilee , macam-macam yang ada dalam kepala otak aku ni, tapi satu ponn aku tak boleh nak keluarkan , kenapa lah kann?aku raasa sunyi gilee hidup macam ni , yang aku buat , duduk dalam bilik tak keluar-keluar sampai mama aku tanye apa masalah aku , aku ponn tak tahu , nak share tapi dengan siapa jee kann , hmm . macam-macam masalah menimpa aku setiap hari , makin lama aku makin di benci , tapi ape salah aku?aku ada susahkan mak bapak kau ke? please lah faham every person have their own oppinion,just accept it and everything is settle , haih.apelah masalah kau dengan aku sampai nak hina-2 aku semua bagai kann , if aku ada buat salah cakaplah!  no need to insult aku depan public or anyone ! haih , FUCK OFF -,-

No comments:

Post a Comment